Meest gestelde vragen

Hoe personaliseer ik mijn bestelling?

Bij bepaalde producten kun je jouw keuze al aangeven, zoals kleur en lettertype. Overige keuzes kunnen bij opmerkingen in het winkelwagentje ingevuld worden. 

Kan ik mijn product terug sturen?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Aangezien elk product gepersonaliseerd is naar jouw wens, is het niet mogelijk om deze retour te zenden.

Hoe kan ik een kortingscode toevoegen?

De kortingscode kun je invullen bij het afrekenen in de balk "kortingscode".

Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?

Op de achterkant van jouw verkregen cadeaubon staat een code die eenmalig te gebruiken is. Deze code kun je invullen bij het afrekenen in de balk "kortingscode".

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Zodra je betaald hebt gaat jou gepersonaliseerde bestelling meteen in verwerking. Hierdoor is het niet meer mogelijk om deze te annuleren.

Als je jouw bestelling wilt wijzigen kun je het beste contact opnemen met ons via de contact pagina. Wij kunnen dan nog kijken als jouw product gewijzigd kan worden. Mocht je bestelling al klaar zijn dan is dit helaas niet meer mogelijk.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

Neem contact op met ons via de contact pagina. Als je bestelling nog niet verzonden is kunnen wij je adres meteen aanpassen. Mocht je bestelling wel al verzonden zijn, kunnen wij hier helaas niks meer aan veranderen.